Onderscheiden op service,

dé sleutel tot succes.

Slechts 8% van de consumenten vindt dat bedrijven superieure service bieden. Door het optimaliseren van de customter experience creëert u onderscheidend vermogen en wordt het bedrijfsresultaat positief beïnvloed.

 

DE SCAN

ServiceScout heeft een Customer Experience Scan ontwikkeld waar wij binnen 30 dagen uw online customer journey meerdere malen doorlopen. Wij staan in contact met uw klantenservice, bestellen, ontvangen en retourneren meerdere producten via de door u geboden kanalen.

 

KLANTREIS FEESTDAGEN 2014

ServiceScout doet continu onderzoek onder de grootste retailers van Nederland. Benieuwd welke customer experience de grootste retailers van Nederland boden tijden de feestdagen?

 

Concrete adviezen voor een killer customer experience


Met onze customer experience analytics zijn onze klanten in staat om de eigen serviceprestatie te benchmarken met de concurrentie, best in class of een specifieke branche. Met deze inzichten kunnen zij het serviceniveau continu verbeteren en een voorsprong op de concurrentie nemen.

DEMO AANVRAGEN

 
 

Elimineer obstakels

Het elimineren van obstakels in alle stadia van de customer journey maakt klanten loyaler. Een direct bijkomend voordeel is een hogere conversie. Succesvolle bedrijven maken het verschil omdat zij service onderdeel van hun DNA hebben gemaakt.

Wij ondersteunen onze klanten in het steeds verder optimaliseren van de customer journey. Wij spotten kansen binnen alle fase van de customer journey.

DEMO AANVRAGEN

 

CONVERSIE VERHOGEN

U investeert veel in het aantrekken van bezoekers. Een groot gedeelte van uw bezoekers verlaat echter u website zonder conversie. Het wegnemen van obstakels levert u direct inkomsten op. Als u in staat bent om de overall conversiepercentage te verbeteren met 10% bij een omzet van € 500.000 dan levert u dit € 50.000 additionele omzet op.


LOYALITEIT

Bent u in staat om uw klanten een WOW ervaring met uw merk te bieden gedurende de gehele customer journey dan zijn zij eerder geneigd zijn om weer bij u te kopen. Onze customer experience analytics tonen aan waar u de WOW factor beter kunt benutten.


EXPERIENCE BESTELLING PLAATSEN

Vanaf het moment dat de consument uw online winkel betreedt wilt u de klant niet verliezen. Helaas liggen de conversiepercentages van veel bedrijven laag. Zij zijn onvoldoende in staat om de consument zonder dat de klant afhaakt door de winkel te leiden.


EXPERIENCE BESTELLING ONTVANGST

Wij vertellen u waar in de ontvangstfase van de customer journey u obstakels kunt wegnemen of juist de WOW factor kan toevoegen.


EXPERIENCE BESTELLING RETOUR

Afhankelijk per branche kunnen de retouren flink oplopen. Het aantal retouren kunt u al minimaliseren gedurende het aankooproces. Gemak gedurende het retourproces is essentieel voor retailers die hun klanten in de toekomst graag zien terugkomen. Hoe zorgt u ervoor dat de ervaring van de klant met het retourproces niet de reden is om uw winkel de volgende keer te vermijden?


CONVERSATIE

We stellen uw medewerkers vragen via de door u aangeboden communicatie kanalen. De consument verlangt een snel - maar nog veel belangrijker - een correct en volledig antwoord. De klantenservicemedewerkers hebben een groot effect op "lost sales".


IN BEELD

We brengen alle stappen van de customer journey in beeld. Dit is voornamelijk interessant als u de eigen customer journey gaat benchmarken tegen vergelijkbare retailers of best in class. Maar het kan ook dienen als een inspiratiebron indien u kiest voor een benchmark.

 
 

BENCHMARKEN

Wilt u een nog beter resultaat behalen? Kies dan voor de ServiceScout benchmarkmodule. Met de benchmark module kunt u de eigen customer experience afzetten tegen die van de concurrent of best in class. U weet dan direct waar u het eerst de customer experience moet aanpassen om een voorsprong op de concurrent te nemen. Onze benchmarks tonen per deelgebied aan hoe uw customer experience zich verhoudt. Zo weet u nog beter welke kansen u kunt benutten en waar andere kansen onbenut laten.

We geven u een persoonlijke inlogomgeving waarin u rustig en tot in detail kan inzoomen op de customer experience. Wilt u ons als sparringspartner inzetten? Dat is ook mogelijk. We bespreken graag wat u wensen zijn.

 

We bellen u graag

Wilt u verder praten over de Customer Experience Scan, of wellicht een breder gesprek over dit onderwerp? We komen graag in contact.








WE WERKEN VOL PASSIE VOOR O.A.