WIJ DOORLOPEN DE CUSTOMER JOURNEY

Wij kruipen in de huid van de consument en meten onafhankelijk en op eigen initiatief alle punten die de service beïnvloeden van het aankoopproces en alle daarbij horende interacties van honderden retailers in Nederland. In de zoektocht naar de meest servicegerichte retailers van Nederland bestellen wij duizenden pakketten en analyseren we retailers op meer dan 450 punten.

WIJ STAAN IN CONTACT

We hebben contact met de klantenservice van retailers voor tijdens en na de aankoop. Onze Scouts leggen contact via de telefoon, e-mail en live chat. Vervolgens analyseren onze analisten de verzamelde gegevens om onze klanten te helpen om hun service verder te verbeteren. We meten zowel de snelheid als de kwaliteit van de geboden service. Enkele meetpunten zijn:

  • Reactietijd
  • Tijd tot live contact
  • Gespreksduur
  • Productkennis

WIJ VOLGEN DE BESTELLING VAN MAGAZIJN NAAR LEVERING TOT RETOURBETALING

Wij bestellen artikelen bij retailers waar je producten kunt kopen en retourneren. Onze analisten analyseren o.a.:

  • Levertijden
  • Juiste levering
  • Retourbetaaltermijn
  • Retourproces en de duur van het proces