OVER SERVICESCOUT

ServiceScout is in 2013 opgericht en meet en analyseert onafhankelijk de geleverde service van retailers gedurende het gehele aankoopproces van ori├źntatie tot het gebruik van het product.

HOE ZIJN WE ONTSTAAN?

Wat ontstaan is vanuit eigen frustratie werd onze missie, retailers in Nederland servicegericht te maken. Inmiddels hebben we de weg verkend en zijn we klaar om onze inzichten te delen. We zijn een nieuwe speler op de markt die de service van retailers in kaart brengt. Dat doen we door onafhankelijk en op eigen initiatief de service van retailers te meten en te analyseren.


We zien een enorme potentie voor online en offline retailers in Nederland. De retail markt is volop in beweging. Er vallen gevestigde namen weg en nieuwe spelers betreden de markt. Daarnaast maken steeds meer retailers in de strijd om de klant de stap van multichannel naar omnichannel. Om in deze markt succesvol te worden of te blijven hebben alle retailers met deze veranderingen te maken, zowel pure players als click en brick retailers.

ONZE MISSE

Het is onze missie om retailers in Nederland servicegericht te maken.

ONZE VISIE

De consument maakt de koopbeslissing op basis van service.

ONZE PRINCIPES

Onze eigenwijze propositie is gebaseerd op 6 principes. Onze principes zijn ontstaan vanuit ons geloof dat traditioneel onderzoek wordt geïnitieerd vanuit een bepaalde afdeling. Excellente service komt echter voort uit de gezamenlijke inspanning van een bedrijf en niet van een enkele afdeling.

  • We meten op eigen initiatief
  • We zijn onafhankelijk
  • We meten volgens een vaste meetmethode
  • We meten objectief
  • We leveren pragmatische inzichten
  • We zijn altijd gepassioneerd